Have an account?

Wednesday, March 3, 2010

Lanai Seni

Lanai Seni di bawah anjuran Biro Kesenian dan Kebudayaan dengan kerjasama JMK KHAR telah berlangsung pada 30 Januari 2010. Program ini berjaya mencungkil bakat penghuni kolej dalam berbagai jenis kesenian dan kebudayaan. Antaranya adalah dikir barat, tarian moden, nyanyian, lakonan, tarian, koir, sajak dan lain-lain lagi. Peserta malam Lanai Seni adalah daripada kelab-kelab yang bernaung di bawah Biro Kesenian dan Kebudayaan JMK KHAR.

Dikir barat


Nanyian duet


Lakonan yang dipersembahkan daripada kelab Teater Biro Kesenian dan Kebudayaan


Tarian kuda kepang


Nanyian lagu


Nyanyian nasyid


Tarian Melayu


Nyanyian daripada Kelab Band Biro Kesenian dan Kebudayaan


Nyanyian Koir

3 comments:

ariey said...

Assalamualaikum... harap semua puas hati dengan aktiviti yang tidak seberapa ini... exco kesenian dan kebudayaan khar.

snow queen said...

salam..ini semua adalah hasil usaha kelab - kelab biro yang tak jemu berlatih untuk membuat persembahan ini...

Harlinah said...

Salam. Program Malam Lanai Seni adalah sebuah program yang julung kalinya diadakan di KHAR. Pengisian yang kreatif dengan menggabungkan kepelbagaian kelab di bawan naungan Biro Kesenian & Kebudayaan KHAR. Saya selaku pengarah program mengucapkan terima kasih kepada semua yang berusaha menjayakan. Program ini bukan atas usaha satu pihak sahaja tetapi juga diusahakan oleh semua pihak seperti barisan jmk 09/10 dan ajk-ajk biro kesenian sendiri.
Program ini dibuat semata-mata untuk memberi peluang kepada bakat-bakat di bawah naungan biro untuk merealisasikan impian mereka.